(TÄVLINGAR!) Between Saying & Doing

24 Maj 2011

Many a pair of shoes is worn out


So, what's up, you may ask. Jo, du- massor! Till att börja med så vet du, om du känner mig, att jag gillar skor. MASSOR.
Inte exakt på Carrie Bradshaw nivå, men inte långt ifrån. Don't get me wrong, hade jag hennes bank konto skulle jag nog ligga på den nivån, men får nöja mig med att drömma och spara som resten av världen.

Iallafall, är med i en tävling! Något som inte brukar hända ofta, men vad kan jag säga annat än;
I do love me some shoes ;)

Det är en tävling med TLC och Brandos.se och man har chansen att vinna 40 par skor. 40 PAR!
Till ett värde av 40 000 kr. And who am I to turn down such a lovely challenge?

Har också skickat in svar till en annan av deras tävligar där man har chansen att vinna sin drömtatuering!
Det är ett samarbete mellan TLC och Stockholm Inkbash.
Har länge velat skaffa en minnestatuering till Pappa och tänkte, why not? Det enda jag förlorar på det om jag inte vinner är att jag spenderat fem minuter till att lägga till det här i mitt inlägg.

Nobody's ever won by not taking any chances

So, har precis skickat in mina svar och hoppas på det bästa. Olyckligt nog så har jag inte mycket till tur... något idag bevisar. Gud! Skulle med klassen och se på runor (och tyda dem) och när jag skulle ur bilen så klämde jag lillfingret!
ONT SOM IN I ÅSNANS....!

Kan inte böja fingret utan att smärtan bara... usch. Inte kul alls.

And here I was in such an awesome mood. Guess why?

För på fredag eftermiddag, ladies and gentlemen, så kan jag officiellt gå runt och glatt (och falskt och onyktert) sjunga;

För jag har tagit studenten
för jag har tagit studenten
fyfan vad jag är bra!

Slutade 3an och tog aldrig studenten då, så nu har jag pluggat upp gymnasiekompetensen och fixat grundläggande behörighet till universitetet och får min lilla mini-studenten! SKIT NAJS!

Lägger till en video här sen, har så jäkla ont och dessutom läxa att göra.
Toodles, babes!




Denise

Och vi alla är superstolta över dig!

Din student är minst lika viktig som min och vi ska båda vara stolta över oss själva!

Love you <3

/Sis

2011-05-26 | 21:54:13 | http://dezzaaan.blogg.se/
Anonym

Jo jag har en tröja som är hennes! Men jag tar inte bort henne får facebook bara för det! Och sen tycker jag inte du ska yttra dig om vissa saker! >Tänk över ditt eget beteende!

2011-07-06 | 10:11:21 | http://alajza.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0