Life Is What Happens

9 Maj 2011

When you're busy making other plans.


Bara nio dar sedan jag uppdaterade, tycker jag fan är lite duktigt av mig-
speciellt med tanke på att det kunde gå en hel månad mellan inlägg.
Ok, så lite berodde väl på att systra mi gnatade som en gammal kärring med ryggbesvär.
Men jag har iaf fucking uppdaterat nu.

And that is what counts, bitches.


So, vad har man gjort?
Om sanningen ska fram så inte mkt... SKOLA!
Slutar ju snart skiten (FUCK ME VAD SKÖNT) och då tar man också studenten, hells yes.
Att man har världens fucking panikångest över vad fan man ska göra efteråt är en helt annan femma. Gud, vad jag hoppas jag kommer in på åtminstånde kurserna jag sökte in till- om inte utbildningen.

Oi, och i förrgår försvann min annars underbara lördag till skolan as well. Tvungen att gå på Öppet Hus dagen.
jävla fucking underbart när man får första passet på morgonen (11-12) och resten av passen blivit fördelade mellan de andra eleverna och ingen av dem DYKER UPP.
Jävla fjortis-fittorna
träffade man på parkeringen en halvtimme efter deras pass börjat, för då ska de tydligen åka hem och börjar förstås bitcha om skiten och hur de sagt att de inte alls skulle ha något pass,
trots att de vet att man måste ta ett pass och yada yada fuckity yada.

JAG SKITER FULLSTÄNDINGT I DINA BULLSHIT URSÄKTER DIN JÄVLA MONGOLIDA HORUNGE, MASA DIN JÄVLA SALONGSDÖRR TILL FITTA TILL SAL-HELVETET OCH PLANTERA RÖVEN DÄR I EN TIMME.

jävla fucking svårt är det inte att vara i skolan en timme och sedan få nästa fredag kompledigt som tack?!
Men neej. Suck. Varför försöker jag ens diskutera med fejk-blonda uberfjortisar som har haft mer kuk i sig än de har hjärnceller vette fan. Borde ha lärt mig vid det här lagret.

Gud. Jag och kompisarna fick ta alla pass fram tills tre och sen hålla i fikat i en timme, sen gick inte bussen hem förrän en timma efter det. FUCK ME. Kom inte hem förrän typ halv sju.

Thanks a bunch.

What else?
Ah ja, hela den här veckan är helt FUCKING fullspäckat med skit.

Veckans To-Do;
Tis; Göra klart historie uppgiften, samt Röde Orm uppgiften, skicka in Samhällsuppgiften (företag).
Ons: Ute-dag med skolan OH YES, not?! Följt av Bodycombat pass med Systra Mi och Mel.
Tors: Stholm med skolan- kommer hem sen som fan.
Fre: Kompledigt. Springa i skogen hos mamma? Möjligtvis grilla med Mel.
Lör: Göra klart uppgiften som jag inte hann med på tisdagen.
Söndag: Dö av sömnbrist.

Angående Bodycombaten- which sound fun like hell! Så hoppas jag verkligen att Systra Mi älskar det så vi kan börja gå tillsammans varje onsdag, skulle vara en skitkul grej att göra tillsammans. Plus, mer motivation!
Börjar verkligen tröttna på min röv nu XP

Men nej, nu får det fan vara nog. Är tröttare än gud någonsin kunnat vara.
Tror inte riktigt på gud, om jag ska vara helt ärligt, men det är fucking mig en diskution för en annan gång.

Dags för te.
Leave you, as always, with a song.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0