It's Been A Long Time, Amigo

25 Januari 2011

Gud, så jävla länge sedan man skrev något att man ens glömt bort att den här mini-lilla bloggen existerade. Sjukt, sista inlägget man skrev var i December 2009. Kändes som en blast from the past att läsa det. Så mycket har hänt sen dess.

Gick klart Entreprenörskap och Småföretagande kursen på yrkesvux. Har börjat på folkhögskola för att fixa gymnasiekompetensen. Skaffat linser! Nya vänner... pojkvän. Älskar min nya klass... ok, finns vissa som jag stör mig på- men de är egentligen inte värda att störa sig på. Eller iaf en av dem.

Och maten där.... Gud. Jag vet inte vart huvudkocken lärde sig laga mat men DU FÖRTJÄNAR ATT FÅ DINA PENGAR TILLBAKA. Viss mat är ok, men hur svårt kan det vara att göra kikärtsbiffar som inte faller ihop? Eller potatismos som är mosad?

Iaf. Tänkte bara uppdatera lite innan jag kollar hur den nya headern och sid temat blev.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0