And Thus I Became Poor

31 Januari 2011

Sista dagen på första månaden på 2011. Imorrn är det första februari, och tro inte fan att ännu mer underbara personer fyller år. YAY or NAY?! Det här med att ha vänner är dyrt för plånboken, fan e mig. På fredag ska man ta med den lillaste (F.U I min värld existerar ordet) lillasystern som fyllde 16 i fredags på bio.

Sen jäklar, efter den här kommande helgen, då kommer en klump av födelsedagar. Kul för det betyder UT, NAY för man vet att man kommer misshandla kortet som om det vore ens bitch, vilket det är i o för sig, BUT STILL!
Och så har inte CSN gett mig STUDIEBIDRAGET. Fitthelvete.

På tal om att misshandla kortet, har beställt hem två mysiga tröjor från rean på Bubbleroom.se;

99kr på rean 99 kr på rean

99 kr/st - HELLS YES. Köpte något mer också men det är hemlighetsstämplat. Hade någon fått reda på vad hade jag blivit tvungen att leta upp den och, ja, inte hade det varit trevligt. What fucking else? Oh just ja, bokade nyss säsong 3 av Merlin som kommer ut den 4 feb. 400 JÄVLA SPÄNN :( Dubbelt så mycket som jag betalade för vardera säsong 1 och 2. Men var antingen det eller köpa säsong 3 i två delar... WTF. Skulle kostat 500 spänn för båda...

HUR FAN KAN DET VARA DYRARE ATT KÖPA SÄSONGEN I TVÅ DELAR ÄN ATT KÖPA DEN I EN, DÄR MAN FÅR MED MASSA EXTRA OCKSÅ?!

Den jäveln som tänkte ut det hade inte mycket att komma med i skallen. Gud. Men men, vad ska man göra? Serien är banne mig underbar och måste ju få min dos av Arthur Pendragon! ;)

Har varit hemma idag, spenderade igår natt böjd över toan och kräktes. BLEUGH. Så blev ingen skola idag. BALLS. Betyder ju att jag inte fick dregla över pojken. And he sure is worth drooling over. NOM NOM Gorgeous.
Imorrn blir det vårdcentralen, tyvärr är alla där fullkomligt inkompetenta så ska ju bli OH SÅ KUL att se hur det går.

NOOOOT.

Nej fan, nu ska jag ta mig en kopp te och rostad macka. Förhoppningsvis stannar den i magen.

TUDILUU!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0