Yet Another Day That Ends With Day.

8 Februari 2011

Sunday, Monday, Tuesday, They're All The Same

Varit sjuk sen typ lördags. Masade i alla fall mig iväg idag- har inte råd med att missa fler dar, damnit. Fick ett samtal från "okänd" idag, mitt i lektionen. Fucking typiskt. Svarade inte, men visade sig vara kuratorn/studievägledaren. Hon om någon borde väl veta när jag har lektion och inte och därför ringa "accordingly"? Fucking replacement NOOB. What the fuck she wants is another question.

Ah well, antar man får reda på det imorrn. yay.... Fittsoppa. Som om man inte hade TILLRÄCKLIGT mycket att göra. AND GUESS WHAT, IT GETS BETTER! Har en samhällsuppgift som ska vara inte imorrn kl:18.00 som jag inte fick reda på förrän idag.

THANKS LIFE, FOR KICKING ME IN MY NON-EXISTANT FUCKING BALLS WHEN I'M ALREADY DOWN!

Ashat. Oh, just ja. Har börjat prata lite med min long-lost kusin som man inte har pratat med på... gud, jag vet inte hur länge. Det däremot är kul. Men min karma hittar säkert något sätt att fucka upp det på. Just my luck, liksom.

Maten i skolan var hemskt btw. USCH OCH BLEUGH. Hur man kan få jobb som "huvudkock" på en skola, eller ens få kalla sig kock när man inte ens kan göra jävla POTATISMOS är bortom mig. Och det är inte det enda de lyckas fucka upp. Kaffet smakar kloak, som om det stått från dan innan (vilket jag vet att det def inte gjort- men smaken smakar bak) och detta betalar man för. Sweet Jesus.

Dagen blev iaf bättre när man träffade mamman sin och ena systerystern. Plus att man fick ju säsong 3 av Merlin (Awesome fucking show, I tell you, doll) och prata med pojken sin efter det. Så söt och glad när han fick reda på vad han skulle få i förtidig Alla Hjärtans Dag present, och när han är glad blir jag uberglad.

Det borde fan vara olagligt att le så där, eller skratta som han gör. Söta, sexiga lilla jävel X)

Känns ändå på något sätt som om alla dagar liksom är likadana. Inte precis, men tillräckigt mycket. Fast det är säkert jag som börjar bli trött på skolan nu. Fucking typiskt. Och nu är det nån liten idiot till fittsoppa utanför som står och gasar o har sig som en retarded raggare. FUCK ME BACKWARDS. Karma strikes again!

Tänkte avsluta med en liten lista, courtesy of my darlin' sis;

DAGENS KLÄDER: Jeans och svart munktröja
DAGENS FRISYR: Utsläppt, bara blåst på morrn'
DAGENS SMINK: MASCARA <3
DAGENS VILL HA: Chips
DAGENS PLANER: Sova, Sova, Sova
DAGENS JOBBIGA: Mat, Kurator, UPPGIFT.
DAGENS HUMÖR: Sjuk men feberfri.
DAGENS SJUKA: Att jag faktiskt tog mig upp imorse trots att jag var helt åt helvete
DAGENS LÄNGTAN: Pojk
DAGENS BEROENDE: MER- äppelsmak
DAGENS MUSIK: The Corrs - All in a Day <3
DAGENS MÅSTEN: Äta ordentligt!
DAGENS VÄDER: Grått och kallt och blött.
DAGENS ORD: Fittsoppa.

Oh just ja, nu kom jag på något jag glömde skriva. Fick se prover i mikroskåp från tjocktarmen, levern och ändtarmen, WOOT FUCKING YEAH, NOT! Inte bra när man mår illa, som om det inte vore åt helvete att man var tvungen att sitta på en jävla fittsopps buss i 40 min imorse när man mådde illa som in åt helvete. Fuck no, inte en chans i havet att jag kollade. Bleugh.

Iaf, en låt som jag lyssnat på idag och fått mig må så mycket bättre; All in a day med The Corrs.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0