Don't you know? Darling, you're beautiful

6 Februari 2011

Where to start... or rather, when will it end?

Blivit manad att skriva oftare. Händer inte lika ofta nu förtiden. Är alltid något annat. Antingen är det skolan, och när man kommer hem orkar man inte, eller så sover man borta och då har man ingen dator. Och hur jävla irriterande är det att skriva ett riktigt blogg inlägg från sin mobil. Pytteliten text och stavfel och... nej. Gramatik polisen i mig får ögon tics vid bara tanken. Kort sagt; blogg inlägg från mobilen + T9 = FITTSOPPA.

Det är mitt nya, påhittade, favorit svärdord nu btw. Fittsoppa.

Iaf, om det inte är det så gör man något annat. Som att dricka gigafucking amounts med alcohol. NOM! Så, vad ska jag skriva ned i bloggen idag (eftersom klockan är halv helvetes fem på morgonen och jag inte kan sova). Skulle kunna skriva om en förjävlig skitdröm jag hade och hur sur jag blev över vissa saker efter det.

Stör mig bara som fan på småsaker nu pga av den sketna drömmen. Men iaf, det är något jag definitivt inte vill skriva om här. Det finns gränser. Dessutom, hur kul skulle det vara att läsa om min förbannade paranoia?

Kan dock skriva om att jag hade det JÄVLIGT kul i fredags. Haha, gick till resecentrum på morrn' för att möta Linn och hennes pojk o ta bussen till skolan. Hade inga planer för då och så säger Linn "du kommer väl till Chrille på fredag?" och jag står där lite halvdant, för jag vet inte och så kommer hennes pojk. "Du kommer. INGA MEN."

OKEJ! :) Inte fan säger man nej till att ha det kul med underbara människor, och dricka NOM! samtidigt!
Inte är man helt dum i dumbollen.

Hade kul till gamla, gamla låtar, galenskaper och sen blev ju ens egna pojk ditdragen. MAHA!

Sen fick man reda på att den där irriterande jävla muppjävel-rövhålet ens syster är ihop med inte kan hålla händerna från andra. Den killen ska bannemig ha en höger. Och hon andra tjejen är fan inte bättre. Inte förvånande dock men tanke på hur hon betett sig innan. Hon och hennes systrar är alla lika mycket jävla !#@?/¤".

Verkar fan som om alla tre misstagit sina fittor för svängdörrar.
MER FUCKING TRAFFIKERAT ÄN MOTORVÄGEN RUNT JULAFTON.

Gud bevare oss om de någonsin får barn.

Iaf, i min andra systers blogg "anda" tänkte jag avsluta med en lista. Kanske kan få mig på ett bättre humör, för just nu är jag på världens skithumör. So this one goes out to you, darlin' och musiken jag länkar till går till min andra darlin' syster- som förtjänar jäkligt mycket bättre. Ni är båda underbara, vackra och älskade, och ni förtjänar någon som vet om det och som älskar er med allt de har. <3


EN LISTA!
Nämn något som gjorde dig glad igår: Linn, Emma, Jimmy och alla andra söta människor :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev fortfarande på det här långa jävla inlägget, såklart!
Det sista du sa högt: Te.
Det senaste någon sa till dig: Puss på dig <3
Vad har du druckit idag: Cola och te!
Vad var det senaste du åt: En pizza bit.
Vad var det senaste du köpte: Alcohol igår.
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun? :P
Vad är det för väder hos dig nu: Fittsoppsväder. Dvs mörkt och kallt som in i helvete.
Godaste glassmaken: Choklad eller... lakris!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske det kanske ;P
Sover du tungt: Skulle inte vakna ens om de började bomba utanför. Fucking underbart tungt.
Drömmer du mardrömmar: Drömde en igår. Händer ibland.
Trivs du med ditt jobb: No worky. Går på ett fängelse som kallas skola.
Favoritklädsel: Myskläder
Favoritlåt just nu: Enya - Braveheart theme.
Vad ser du om du tittar till höger: Ipod sladd och en ful tråkigt vit vägg.
Vad gör dig glad just nu: Wouldn't you like to know, you nosy bitch list :P
Vad ska du göra härnäst: Länka en youtube video och sen SOVA.
Höger eller vänsterhänt: vänsterhänt
Humör just nu: Trött och förbannad.
Favoritgodis: -
Kläder just nu: Svart linne och jeans
Sommarplaner: Inte bestämt än. Långt kvar ju. ÄR JU FAN I MIG FORTFARANDE VINTER.
Hur många kuddar sover du med: 3-4 +
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: NATT.
Vad är viktigast för dig: -
Är du kittlig: I'd tell you, but then I'd have to kill you and dispose of your body...
Snarkar du: NOPE.
Stjärntecken: Skytt.
Äckligaste insekten: Spindlar! Definitivt spindlar!
Stökigt eller välstädat: Stökigt.
Längtar du mest efter just nu: SOL. Pengar. Pojk. And dirty, dirty things XP

Älskar Sarah McLachlan. Hennes låtar är alla underbara och med budskap.
Älskling, hoppas du ska se och läsa det här och inse att du förtjänar så otroligt mycket mer. Du är rolig, någon man ser fram emot att träffa varje dag. Du är vacker och fullständigt underbar. Och du ger människor andra chanser.

Men när folk sviker de chanserna, när de sårar dig igen- när du gett alla chanser du har så kanske det är dags är skapa ett liv utan dem? Varför ha människor i ens liv som inte ger tillbaka all den kärlek de får?

Du förtjänar att vara lycklig. Varje minut av varje dag.

Glöm aldrig någonsin det. <3



Denise

Naaw.. Is that a tear in my eye?

Du är också underbar, underbarAST! <3

Jag ska tvinga lillasyster att läsa detta och förhoppningsvis så inser hon att hon är guldvärd! Love you<3

2011-02-06 | 14:45:13 | http://dezzaaan.blogg.se/
Rianne / Sisi

Ja, hoppas det med. Får försöka prata med henne när vi ska på bion. Hon förtjänar så mycket bättre- vår lilla syster.

2011-02-08 | 23:26:45 | http://teamadness.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0