Dear life, please don't send anymore lemons...

16 Februari 2011

...I've got enough lemonade

So, what has happened today? Förutom att min syrra (den äldsta av mina två små systrar) fick mig just att vilja skaffa den där tatueringen som varit inplanerad sen jag var... typ 16? FUCK ME BACKWARDS. Och den kommer kosta mig också, damnit.

Dessutom har vi börjat snacka om att alla tre skaffa en liten likadan- något som är oss, typ. Att det ska vara så fucking hard to explain. Shitfuck. Aja, vet iaf en annan jag vill ha själv (förutom de biljonerna andra), vilket är en text där det står: Just breathe.

Och så ska man tvingas se filmen Chocolat nu, fucking smör- hatar smörfilmer som fan, och gillar den definitivt inte så som man gjorde innan (då var den iaf ok) men nu.... fitta, vad sugit. Och så otroligt smörig och inte alls likt boken. Som btw var underbar. Dessutom ska man börja på ett JÄVLIGT seriöst fördjupningsarbete efter lovet (vilket är efter helgen!) och jag har ingen helvetes fittknullande aning om WTF jag ska skriva om. SUCK!

Nu sitter man iaf och kollar designs ändå. Min plånbok ligger i ett hörn och gråter, skrikandes obceniteter.
Can't blame it. Betalat den där helvetes jävla skolräkningen idag- WHICH BTW IS A FUCKING ROBBERY, och Merlin säsong 3.

Väntar fortfarande på att CSN - aka bitchfuck demonen från den nedersta kretsen i helvetet, ska ge mig mitt studiebidrag som jag sökt för den här terminen. Suck. Dessutom måste man ladda på busskortet imorrn så man kan ta sig till skolan och hem igen. WHOOPDIDOO, you fucking ho. Hates!

Pengarna sinar som in i fittsoppan nu. Aja, vet att det finns andra som inte har det lika enkelt just nu- så ska sluta nu. Här är iaf lite mer musik, tror fan att jag ska ta mig i fucking kragen och adda en video/låt till varje inlägg.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0