Sticks And Stones May Break My Bones


25 Februari 2011

But words can never hurt me

Dagens irritationsmoment- förutom det faktum att jag är LUSPANK på grund av det faktum att de inte stallt av min gamla moppe- trots det faktum att jag ringde dem I NOVEMBER, så de har fortsatt dragit 500 pix i månaden.

THANKS A BUNCH ASSFUCKS.


Ska ringa dem på måndag och släppa lös vreden. Men tillbaka till vad jag sa från början, dagens irritationsmoment var det faktum att jag inte lyckats göra allt jag tänkt göra på lovet. Hade till och med planerat att köpa gymkort nu och börja på lovet. Mjukstarta si sådär.

Men det kan jag ju glömma nu.


Hycklare. Det irriterar mig också något förbannat. Sure, man kan ändra åsikt- fuck, det har jag aldrig sagt något annat. Har du en åsikt och ändrar den, good for you. Men att inte stå för vad man sagt. Att ta bort inlägg med åsikten man hade (bara några dagar innan) och låtsas som ingenting. Att totalt ändra riktning på vad man sagt innan och sen inte ens kan stå för att man har sagt det, eller erkänna att man ändrat sin åsikt... då är man banne mig inte "mogen".

"Det är inget fel i att ändra åsikt. Att våga ändra uppfattning är ett tecken på mognad"
Sure. Men stå åtminstånde för det. Och erkänn åtmindstånde att du ändrat åsikt.
Men istället tar du bort hela inlägg, du tar bort kommentarer som inte klappar dig på ryggen och säger hur smart och underbar du är. Which you aren't btw, love.

Jag menar, gud, väx upp stumpan.

You're about to get slapped in the face bitch, cause the world don't give a fuck about what you say or what you want. It isn't interested in your feelings or your hurt, so grow up and move on. Despite your belief to the contrary, you can't bitchslap the world. But it can slap you from here to china and right back down to earth.
You ain't no angel, maybe nothin' but a  sinner, but when it comes to maturity- you're obviously a beginner.
But don't take my word for it, I'd love to see it make you cry as it crashes down on your ass and force you to finally grow up into a big girl. Mommy ain't gonna pay your way through it forever darlin',
and boys won't either when you're on the streets, poor and diseased with a baby on your knees.
(^ moi)

Men varför ta mig på orden? Som sagt, jag längtar till den dan världen krashar ned på den tjejen och hon lär sig att hennes idé om att bli populär och älskad av alla genom att BS:a sig genom världen faller igenom.
Verkar vara ändå sättet hon lär lära sig på.

Aja. Anyway, I'm so done with this. Nu blir det té, tv, lillsyrran och sms till killen. <3





Denise

Jag ÄLSKAR det du skrev på engelska. Lovely lovely lovely! :) /Syster

2011-03-01 | 19:42:37 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0