I solemly Pledge...

29 April 2011

To never mention the wedding of Prince William again


God dag, värld. Så otroligt jävla länge sen man uppdaterade, vilket min syrra var snabb på att påpeka för mig. Whoopsie Daisy. Får väl ta och skriva ett inlägg idag- är ju trots allt underfuckingbart väder ute nu.
FUCK YES. SHOW IT UP YOUR NON-EXISTANT ASS SNOW!

Så, tänker bara nämna att det här är enda gången jag någonsin kommer nämna vad jag tycker om "den stora nyheten" just nu. Prins Williams bröllop med Kate Middleton.
För JA! Jag skulle ju definitivt bry mig om när han gifter sig när jag sket fullständigt i bröllopet mellan vår egen kronprinsessa och Daniel whatever-that-fucker's-name-is.

Enda anledningen till om jag någonsin skulle sätta mig ned och SLÖSA timmar av mitt liv till att se på skiten, eller på liknande skit, och då menar jag ENDA anledningen skulle vara om Barack Obama gifte sig med Monica Lewinsky och Bill Clinton var brudtärna. I en rosa fucking volang tårta till klänning.

In other news;

Första gången jag någonsin solat solarie idag, var där med Systra Mi. Varmt som in i fitthelvete och så var man inte förberedd på att skiten skulle spruta vatten på en. WTF? Annars var det väl rätt ok. Vattnet var tydligen doftat och stinker verkligen fitta. Fan vad jag behöver duscha nu.

Skolan rullar på rätt bra, slutar om 3 veckor- känns så jävla surrealistiskt. Har det verkligen gått ett helt år redan?
Vad i helvete har jag gjort? Oh right. New friends, getting HAMMERED, blivit ihop med en underbar och sexig kille som gillar att jävlas (<3), skaffat gymkort och... gått i skolan.


Ah just ja, har skaffat twitter också. Vette fan vad jag tänkte där.
I plead temporary insanity?

Frågan är dock inte vad jag gjort som gäller just nu, utan snarare;
Vad vill jag ha bättrat det här året?

Ärligt talat?

Mitt självförtroende står nog högst på listan, är så jäkla kritisk mot mig själv att det inte är sant.
Vet att det är så, folk har sagt det till mig ganska ofta det här året också- speciellt i skolan. Och jag vet att det är sant, men... det är som Sally Kempton skrev i Esquire 1970;

"It's hard to fight an enemy who has outposts in your head. "

Vilket leder mig till nästa del som jag skulle vilja förbättra;
Min hälsa/kropp/matvanor och allt det där tjafset.
Problemet där? Jag är lat. Som in i helvete. Och jag äter tamefan hela tiden, även om jag inte är hungrig.
WHICH IS BAAD.
Sen mår jag dåligt över att jag äter hela tiden och.. äter mer. Logik? Vad är det?

Tror fan det skulle gå bättre om jag lyckades dra med någon jävel att träna som en galning med. Hela den där skiten om att man blir "peppad" då, eller tja, tvingad. Har pratat med Systra Mi om att gå på pass- bodycombat och vatten aerobics, men sen om det blir något av? Not a clue.

Något annat stort?
Har börjat på en Bucket List, om någon vet vad det är. Iaf, är typ en lista av saker man "måste" göra innan man dör. Såg den filmen för ett tag sen och tänkte att HEY! Varför inte?

My Bucket List

¤ Roadtrip! USA
¤ Bo utomlands i ett år
¤ Lära mig surfa
¤ Dyka i korallreven i Australien
¤ Lära mig Salsa!
¤ Skriva en bok och få den publiserad
¤ Skaffa en tatuering till minne av Pappa
¤ Bli hälsosammare

That's it so far...

Anyway. Nu blir det Law and Order, drinks och gott. TGIF!

Lämnar er med en låt som jag ÄLSKAR och inte kan höra nog av.
Cyonara Bitches ;)
Auf wiedersen!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0