Fuck Fuckety Fuck- Gud är en åsna.

Ännu en dag, ännu ett inlägg. Even more bitchin'. Yes, för Gud är en jävla asshole. Med stort A. Just när jag trodde det inte kunde bli värre, så blev det värre. Gissa vem som är i min torsdag mattelektion! Bitchy McFucking Sunshine.
Drottning av stupid. För de som inte kommer ihåg hur extremt glad jag blev över att bli av med McEffin Sunshine första gången- här är en summary;

McSunshine, eller den-där-bitch-flatan-från-Iv, som hon kallas, spenderade hela min IV vistelse med att göra livet surt för hela klassen. Hon snackade skit om alla, behandlade sin kompis som en kattlåda och gjorde mig förbannad.
Surprise surprise där va? En lektion sat hon och kastade lerklumpar på mig, siktade på mitt huvud och skrattade.
Hon tafsade på sin kompis- en tjejkompis, som hade det jäkligt svårt hemma, bara för att jävlas med henne.
Vem fan gör så, speciallt mot någon som litar på en och som är självmordsbenägen?!

Oh, ja, har jag glömt att berätta om den gången hon kom till skolan helt nerknarkad? Visste inte ens vilken dag det var. Har jag nämnt att hon knullade nån snubbe som var typ 35 och hade två ungar som var i HENNES ÅLDER.
Helt fucking sick. Och hon faktist berättade för alla om hur hon praktisttaget bodde hos snubben. Om man knullar en årtonåring som är like gammal som ens barn är man ett fucking pervo och försöker inte ens dölja det. There's no excuses för det överhuvudtaget.

Och nu måste jag träffa henne varje fucking torsdag. YIPPIE. Om det finns en Gud har han jävligt fuckad humor.
Påminn mig när jag dör att jag är skyldig honom en beat down.

Jag behöver en kopp te, toodeloo.


Susanne ♥

Ska bli kul att se den igen och se om den "håller" fortfarande...

2009-10-08 | 18:42:08 | http://snyggastdesign.blogg.se/
Angelina

Haha ! Stackars syrran <33 förstår dig <333



PUSS!!!

//Lillasysteryster <333

2009-10-08 | 19:05:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0