Snö snö, ljuvliga skit-plask snö ♪

16 December 2009;

HAPPY NOW BITCHES?

Nah, men seriöst- nu har jag postat ett inlägg så inge mera gnat. Men tack för att ni läser? Även om det bara är för att få höra massa bullshit o pissed off rantings om allt och inget, som tydligen offends people?

IDAG VAR DET SNÖ UTE! YEAY Fitthelvete. Jag gillar fan inte snö alls. Det är kallt, blött o jävligt. Speciellt när skithelvetet smälter eller när det regnat. AHA SÅ DET ÄR 'FINT', men inte fan är det skönt att gå hem från busshållsplatsen o vara fucking BLÖT UP TILL KNÄNA. Ni kan få behålla skiten, jag tar hellre sommar solen.

På tal om busshållsplatsen, både igår och i förrgår var det någon som bara gick upp till mig o börja snacka som om vi känt varandra i flera jävla veckor. WHAT TEH FUCK. Jag känner fan inte dig, o inte har jag sett dig förut o inte fan bryr jag mig ett skit om att nån snubbe i KANADA tappat sitt öra?!

SERIÖST?

"Det var nån man som stått o väntat på bussen i -50 grader i tjugo minuter o när han kom hem lossnade hans öra..."

För det första, om den historien är sann är snubben är fucking pucko. Vem fan står ute i -50 grader utan en mössa?! VEM FAN GÅR ENS UT I DEN JÄVLA KYLAN?! För det andra, lämna mig ifred. Like seriously, not interested.

THANKS, BYE, GO FUCK A REINDEER.

Ugh. Jag kan åtminstånde pigga upp mig med att jag ska gå o se AVATAR på bio på Lördag :D
HELLS TO THE YES. Den ser så jävla bra ut! Technologi people, don't you just fucking love it? ... fast sen måste man dra sig hem efteråt genom den #¤%& SNÖN.

Hoppas man blir av med skiten efter jul.

JUL JUL STRÅLANDE JUL, nu är det inte långt kvar! :)
Dags för te!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0