A Bright New Day

18 December 2009

The RAAAAGE, borta! :)
That's right folks, inge svärande idag inte (från o med nu- svärde som en borstbindare imorse) och varför?

FÖR ATT JAG KOM IN- HELL YES. Fuck. Det varade i ungefär två sekunder. Tack o lov för att man inte lever på 1800-talet- då skulle jag sitta här o skriva med en äcklig tvål i munnen... dessutom kom inte toa-pappret förrän 1857 (random fakta). O just det, man kanske undrar vad fan jag snackar om (nej inte om toa-pappret, det är en annan historia) jag snackar om vad jag kom in på :P

ENTREPENÖRSKAP!
Nämnde jag att nu lär jag kunna få studiemedel? TACK GUD. Hur i helsike jag klarat mig de här sista månaderna utan pengar är ett mysterium. Det var nära där ett tag, att jag skulle DÖ ATT TRÅKHET. Fika på stan med Anna och kunna gå på bio/etc åtmindstånde 1gång i månaden är definitivt en nödvändighet.

JUL-LOV. FUCK YES. Inge bitch-fit monster eller bitch blast from the past förrän i Januari igen! :D
Om jag inte visste att mina perversa grannar kan se in i vardagsrummet så skulle jag fan i mig dansa och hoppa runt av glädje. LOL, skulle förmodligen not be a pretty sight.

Ska ut o shoppa sen med Anna (THANKS FUCK FOR BIRTDAY MONEY) om ett tag/senare idag- vilket betyder att man måste traska runt i den där jävla skiten de flesta går "Oooh, vad fint" snö-blask-helvetes-bleh. DO NOT WANT. Oh well, får åtmindstånde sno tillbaka min BFF (fulaste förkortningen någonsin btw) o ha det kul :D

Dessutom är det AVATAR imorrn med Nina! WHOOP WHOOP.

Dags för en till kopp te, förjäkla kallt här.
Todeloo!


Nina

YEEEY! AVATAR RULES! i think :3

We will be over excited by the whole thing tomorrow :)

But we will be adorable to (as we ALWAYS ARE)



I Love you <3

/Nina

2009-12-18 | 14:30:27 | http://angelinasdagbok.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rianne
Bor: Örebro
Ålder: 22

Övrigt: "I tried being reasonable, I didn't like it." Clint Eastwood




RSS 2.0